About Me

My photo
Brunei
Heleww...Im Hepooh,loved by someone 11s =) hahaha...Soo..Hope you will enjoy viewing my blog... You can also chat in my chatroom below on the right side of this blog...

Tuesday, November 4, 2008

Sibukkkk tapi....

Sorey broo... nda g talayan bh blog me ane.. sibuk dengan ini lh itu lh.. So..apa nah yg me dapat selama ane... bowh.. haha... Minggu lapas,before bulan Syawal genap sebulan... Banyak bh function kn diaga kira Last open house lah tu a tuk menyampati Raya tahun ane lh tu...Sampai nda lagi t-Blogging bh ulehya..hahaha (sekadar)....

Orite...To all Btc's and Fwens,cuzn2 and musuh2. Last Saturday kami (BTC's) ada membuat gathering nite...kira berkumpul lah semua di Stadium Tertutup dalam pukul 9:45pm onward afta atu drg w/o me MayBe trus meliat English Premier League diantara MUFC vs Hull City (tantu lah tu a MUFC manang x a) So here are some of pictures yg dpt me liat kn pada kamu semua..hehehe...ada yang perasan kool lah dalam gambar a-terutamaya-Btc 15 / 23 a...hehehe..Jangan Marah a..

Control hundsome ya... Btc#8 cool but nice...=)

Btc#23 Lhoo Sapaaa a...

Btc#23 & Btc#14

Btc#15 cool tuh..

ini lah org2 yg bakal masuk asgai laki dan bini...

Btc#28 atu kami punya BODYGUARD...nda kamu takut tuh...=) to Btc#11 Hundsum jua..

Btc#15 abit Hundsome...Btc#48 relek sja..

Btc#66 This is ME...Try On ME

Btc#4 Dave rugged pic mu a...

-Taken by Btc#11

We are "Style Rimba Band"

"Sweet Couple Btc#79 DeeboJah"

Okey...Atu tah sja yang dapat me buat msa ane.. ane kn mnyambung buat kaja me lu a...nanti2 lagi lh a..

See you guys=)

Selamat Berbahagia..